Klasa Premium

Goodyear


EAGLE F1 ASYMMETRIC 5 225/45 R19"
Letnie

Dostępność:

Produkt niedostępny

Kod producenta 549691W2020
Szerokość 225
Profil 45
Srednica 19"
Sezon
LetnieLetnie
Producent Goodyear
Dodatkowe Wzmocnienie (XL)
Indeks nośności 96 (max 710kg)
Indeks prędkości W (do 270 km/h)
Klasa przyczepności A
Opor toczenia C
Hałas 71dB
Rok produkcji 2020

Pokaż więcej

Pokaż mniej

icon2

Cena:

od 1075 zł / szt.

Ilość:

Opis produktu

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to opona letnia klasy premium. Jest dedykowana do samochodów sportowych oraz samochodów generujących wysokie osiągi.

Opona jest wyposażona w asymetryczny wzór bieżnika. Taka konstrukcja pozwala na zapewnienie wysokich parametrów w różnych warunkach drogowych.

Szerokie rowki obwodowe sprawnie odprowadzają wodę spod czoła opony. Zmniejsza to ryzyko powstania aquaplaningu.

System Active Braking powoduje powiększenie obszaru styku opony z nawierzchnią. Bloki bieżnika poszerzają się w momencie hamowania i ściślej przylegają do nawierzchni. Hamowanie jest bardziej efektywne.

Technologia Power Cushion Technology zapewnia odpowiednią sztywność opony. Ma to realny wpływ na trakcję, ale przede wszystkim na szybkość reakcji i manewrowanie przy dużych prędkościach.

Bogata w krzemionkę mieszkanka gumowa Impulse Control Compound znacząco poprawiła komfort jazdy przez minimalizację drgań i ograniczenie przenikania hałasu do kabiny kierowcy.

Opona Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 to konstrukcja, która zapewnia doskonałe sportowe osiągi.

Etykieta EU
paliwo

Efektywność paliwowa

Wpływ opon na zużycie paliwa w samochodzie. Przybliżona różnica pomiędzy zużyciem paliwa w samochodzie z oponami z oceną "A", a pojazdem z oponami "G" to około 7,5% czyli ok. 6 litrów paliwa na 1000 km.

nawierzchnia

Przyczepność na mokrej nawierzchni

Samochód jadący 80 km/h wyposażony w opony z oceną "A" może zatrzymać się do 18 metrów wcześniej niż takie samo auto wyposażone w opony "F".

hałas

Poziom hałasu

Poziom wytwarzanego przez oponę hałasu wpływa na komfort podróżowania samochodem. Hałas, który powstaje przy toczeniu się opony z oceną "1" jest o około 6 decybeli mniejszy niż przy oponie z oceną "3".

EU tyre Label

O producencie - Goodyear

Goodyear - koncern z amerykańskiego snu

Historia jednego z największych koncernów produkujących opony rozpoczyna się w East Arkon w Ohio (USA).

Tam w 1898 roku Frank Seiberling założył mały zakład, który początkowo produkował opony do karet i rowerów, uszczelki, węże strażackie oraz żetony do pokera.

Już w 1901 roku Goodyear wyprodukował oponę wyścigową dla Henryego Forda. Współpraca okazała się owocna i legendarny Ford T był wyposażony w opony Goodyear.

Marka dała się poznać z innowacyjności. W 1903 roku Goodyear uzyskał patent na pierwszą oponę bezdętkową. W 1909 stworzył pierwszą pneumatyczną oponę do samolotów.

W 1926 roku Goodyear był największym na świecie producentem gumy i opon. Cały czas nowoczesne rozwiązania były widoczne w pracy technologów.

Mogą pochwalić się pierwsza oponą zimową z kolcami i pierwszą oponą wyprodukowaną z gumy syntetycznej.

Kolejne lata to pasmo sukcesów marki Goodyear. II Wojna Światowa nie stanęła na drodze wprowadzania nowoczesnych rozwiązań. Dział badawczy może pochwalić się wieloma sukcesami.

Naukowcy stworzyli na przykład materiał, który jest obecnie wykorzystywany do produkcji zastawek serca. Jednym ze sławnych naukowców był Paul Flory, który później został laureatem nagrody Nobla z chemii.

Goodyear był bardzo zaangażowany w sport motorowy. W 1959 Mickey Thompson korzystając z opon Goodyear, pobił amerykański rekord prędkości pojazdu naziemnego. Pięć lat później Craig Breedlove jako pierwszy pokonał prędkość dźwięku również z pomocą opon marki ze znaku uskrzydlonych sandałów Hermesa.

W 1971 roku Apollo 14 wylądował na Księżycu w oponach wyprodukowanych przez ten koncern.

Obecnie Goodyear to jeden z największych producentów opon na świecie. Posiada fabryki w każdym zakątku świata.

Gwarancja

Gwarancja na opony Goodyear wynosi 5 lat od daty produkcji lub do momentu osiągnięcia granicznego, dopuszczalnego przez przepisy zużycia czoła bieżnika (1,6 mm), w zależności od tego co nastąpi wcześniej.

Opinie klientów

Brak opinii o produkcie

Posiadasz ten produkt?

Napisz recenzję